niedziela, 27 lipca 2014

WAŻNE!

Hej, chciałabym w kilku zdaniach wyjaśnić Wam dlaczego nie pojawia się kolejny rozdział.

Zacznijmy od początku:
Myślałam, że przez wakacje będę miała więcej czasu na pisanie... No ale pojawił się chłopak i prawie każdą wolną chwile spędzam z nim. To powinnyście rozumieć. Oczywiście on mnie wspiera w pisaniu i wie, że pisze. Ale po prostu nie mam jakoś głowy pisać przy nim, chociaż nalega bym to robiła :D


Wyliczyłam sobie, że napiszę jeszcze dwa rozdziały. Będzie ich w sumie 27 i krótkie zakończenie, czyli można policzyć 28. Wiem, że miało być więcej ale wymyśliłam inne zakończenie tej historii.
Przez te 2 rozdziały dużo się podzieje. 
Przygotujcie się na jakieś zamieszanie :)

Postaram się dodać rozdział 25 w tym tygodniu, bardzo się postaram! 

Na pocieszenie powiem Wam... że będę pisać następne opowiadanie. Jego tytuł to: "Would you dance with me?". Jest zainspirowane jednym filmem, ale to już się dowiecie później :) 


Po skończeniu "Only Half a Blue Sky" chcę również podzielić się z Wami moim One Shotem.. nie jest on krótki, podzieliłam go na 3 części i opowiada niezwykle wzruszającą historię, którą zapewne niektóre z Was znają :) Dowiecie się wszystkiego w swoim czasie. 

Proszę Was o cierpliwość, na pewno dodam rozdział w tym tygodniu, zepnę dupę i go w końcu napiszę!

Kocham Was bardzo i dziękuję za wsparcie! 
Ola - @MalikMyLovee

6 komentarzy:

  1. Hej! Nominowałam Twojego bloga do Liebster Award ♥ Więcej info u mnie http://1d-imginy-hipsta-please.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Hipsta x

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ze napisałaś te wyjaśnienie i rozjaśniłaś mi wszystko:D i bardzo bardzo się cieszę, że dokończysz to opowiadanie. Równie niecierpliwie czekam na nowe opowiadanie i tego shota, bo mało na razie zdradziłaś na ten temat, a ja już się wkręciłam xD i wiesz, że Cię kocham ?:) @OrdonkaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie gniewam sie przynajmniej ja xd
    Fajnie ze nie rezygnujesz
    Weny xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem z Tobą i czekam.
    OS, który opowiada 'bardzo wzruszającą historię'? Swietnie, nie mogę się doczekać. Co prawda, moje wzruszenia wyglądają jak pływanie we własnych łzach, ale to szczegół...
    Całuję i trzymam kciuki oraz życzę weny
    @_Silver_Tiger_

    OdpowiedzUsuń
  5. Ugh z jednej strony cieszę się na myśl o nowym ff i shotcie, a z drugiej mi żal, że to już koniec tego fanfika.
    Dzięki temu fanfikowi (i kilku innych kwestiach) jestem LS przez co nie tak łatwo mi będzie się odzwyczaić od czekania na następny rozdział...
    Pamiętam, że jak pierwszy raz komentowałam to napisałam, że jestem ES... boże jak to było dawno!
    Czekam na next i w sumie na ten po nextcie też i na epilog!
    @husaria1698
    Ps. Była bym zapomniała: szczęścia z chłopakiem xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, niedawno założyłam tumblr zaczęłam pisać fanfiction i zbieram grono czytelników. Proszę nie traktuj tego jak spam a jak zaproszenie. Zależy mi na tym abyś w wolnej chwili przeczytała, wyraziła opinię? Potrzebuję nie tylko pochwał, ale i krytyki :)
    loumydarling.tumblr.com (menu->twórczość)
    Jeśli masz tumblr naturalnie proszę Cię też o follow :)

    Miłego dnia, Mandy :) x

    OdpowiedzUsuń