wtorek, 24 grudnia 2013

Coś na wstęp

Cześć kochani !
Ostatnio naszła mnie wena na pisanie opowiadań, miałam napisać jedno dłuższe ale później wpadłam na genialny pomysł a w mojej głowie rozwinęła się dłuższa historia.
Postanowiłam więc pisać rozdział po rozdziale fan fiction.

Oto pierwsi bohaterowie i ich krótki opis: 

Diana Pierce - 18 lat. Chodzi na studia na profil dziennikarski. Jest znaną i pewną siebie dziewczyną o blond włosach i idealnej cerze. Nie zdobyła sobie popularności pieniędzmi tylko swoim optymistycznym podejściem do życia. Ma dwie młodsze siostry, przyjaźni się z Kath i Louisem.

Katherina Morgan- 18 lat. Najlepsza przyjaciółka Diany, chodzi z nią na uczelnie ale studiuje prawo. Jest bardzo dobrą mówczynią, zajmuje stanowisko przewodniczącej naszego roku. Chyba ma to w genach bo jej ojciec jest adwokatem a mama sędzią. Z Dianą poznały się około 3 lat temu na jakiejś imprezie. Od tej pory są prawie nierozłączne.

Louis 'Tommo' Tomlinson - 21 lat. Jest przyjacielem Diany i Katheriny. Chodzi z Dianą na dziennikarstwo. Zna się z nią od małego. Są dla siebie ważni, jak rodzeństwo. Lou jest homoseksualistą. 

Zayn Malik - 20 lat. Uchodzi za jednego z najprzystojniejszych facetów w mieście. Mógłby mieć każdą dziewczynę jednak nigdy żadnej nie miał. Jest pomocny i miły ale na pierwszy rzut oka wydaje się niebezpieczny. Nie lubi jak mówią na niego Ninja.

Harry 'Loczek' Styles - 19 lat. Przyjaciel Zayn'a, chłopak zawsze uśmiechnięty i wyluzowany, jednak skrywający pewną tajemnicę.

Niall 'Nialler' Horan - 19 lat. Uroczy blondyn, który potrafi rozbawić każdego. Należy do paczki Zayn'a i przyjaźni się z Harrym. Uwielbia imprezować i jeść.

Liam 'Payno' Payne - 22 lata. Na początku wydaje się być nieśmiały ale jak lepiej się go pozna jest wybuchowy i potrafi się bawić najlepiej jak się da. Kumpel Malika, Stylesa i Horana. Pracuje w księgarni.

Jessica Black - 18 lat. Dziewczyna, która we wszystko się wtrąca. Od początku nie daje spokoju Dianie i Kath. Chodzi za nimi krok w krok ale dziewczyny nie dopuszczają jej do siebie. 



Mam nadzieję, że obsada Wam się podoba.
Jak ogarnę obsługę bloggera to jutro pojawi się pierwszy rozdział ;)
Miłego wieczoru, Wesołych Świąt.


5 komentarzy:

  1. A więc odpowiadam szczerze, że z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział!:) Już mi się bardzo podoba i coś czuję, że będę tu stałym bywalcem xD <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie moja opinie pewnie juz znasz:) Jesli Zayn jest glownym bohaterem to napewno bedzie suuuuuper opowiadanie:) Zycze Ci weny. Kocham Cie skarbie <33 @MilkaMilka39

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc, wygląd bloga ogólnie cudo, historia zapowiada się pięknie:) Co do postaci, to idealnie pasują, na serio już się mocno wkręciłam:D Cała ta historia, jakby specjalnie do mnie dopasowana, póki co jeszcze nie mam faworyta, ale w moim przypadku, to pewnie będzie Niall<3 Potrzebuję więcej!!! :D Wymiatasz Ola:P

    OdpowiedzUsuń
  4. jak będzie Larry to ja to czytam heheh

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz jestem obsada podoba mi sie baaardzo.
    @SylviaPLang

    OdpowiedzUsuń