poniedziałek, 28 kwietnia 2014

WAŻNE

Cześć kochani, wiem, wiem ! miałam dodać rozdział wczoraj albo dzisiaj...
Niestety nie wyrabiam się czasowo, mam pusto w głowie, nie mam pomysłów.
Obiecuję Wam, że w tym tygodniu na sto procent dodam rozdział 20 ;)


Teraz kilka spraw organizacyjnych :
1) Mam do Was pytanie, które jest ważne - i proszę żeby każdy wyraził swoją opinię.

Chcecie drastyczną, brutalną i straszną sytuację
czy raczej coś łagodniejszego? 

Bo wiecie, chodzi mi po głowie fajny ale bardzo dziwny pomysł. I muszę przyznać, że jest dość drastyczny. Musiałabym przyspieszyć akcję opowiadania i nie opisywać wszystkiego po kolei... Ale ostrzegam - jest to coś brutalnego i strasznego, w sumie niemoralnego też... 
Wybierzcie coś proszę i pomóżcie mi.

2) Od 1 do 7 maja mam wolne więc przewiduję w tym czasie dodać aż 2, 3 rozdziały więc będzie co czytać :)

3) Zamówiłam nowy szablon i już nie mogę się doczekać aż go zobaczę i zapytam Was o zdanie :)

4) Moja siostra wraca na kilka tygodni z Anglii, więc pewnie będę więcej wolnego czasu spędzać z nią - zrozumcie, długo się nie widziałyśmy i w sumie znów będziemy się kłócić o miejsce przy komputerze :D


5) Znów to samo... zacinacie się na 10 komentarzach co mnie bardzo smuci ;(
Wiem, że nie mogę zmusić Was do pisania dłuuuugaśnych komentarzy - wiem, że moje opowiadanie czyta dużo ludzi ale nie komentuję. Serio - dla mnie nawet jedno słowo w komentarzu wystarczy, to mnie bardzo motywuje i zachęca do dalszego pisania ! Na początku było 17, 20 komentarzy pod rozdziałem a tu teraz tak mało ;(



Oczywiście dziękuję wszystkim, którzy zawsze mnie wspierają i komentują :) Dziękuję Wam, jesteście wspaniali :) Ale serio 1 komentarz więcej = moje szczęście >>>>>>>>>>>>>>>>> 



Kocham Was, czekajcie na nowy rozdział, powiadomię Was od razu jak zawsze.


Wasza Ola - @MalikMyLovee 



12 komentarzy:

  1. Drastyczna scena ? Brzmi ciekawie :)
    Czekam z niecierpliwością na 20 :)

    <3
    @LouisMyLoveH

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wybrała tą drastyczną sytuację, nie mogę się doczekać następnego rozdziału i nowego szablonu (pewnie znów umre) ♥// @hugwithmalikx

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Drastyczna itp
    2. SUPER <3
    3. Jej!
    4. Spoko rozumiem sutyacje bo sama mam rodzine za granica
    5. Ok
    @xdmysweetlovato
    Ps. Ja mam sporo pomyslow

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Dziś obejrzałam straszny filmik i aktualnie kolejna drastyczna scena mnie nie przekonuje, jednak ciekawa jestem Twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym wolała drastyczną, brutalną i straszną sytuację :) Cieszę się bardzo, że masz wolne i pojawi się kilka nowych awwh <3 Nie mogę doczekać się szablonu i kolejnego rozdziału <3 Weny kochanie xx
    @CrazyNajal

    OdpowiedzUsuń
  6. prawie każde typowe ff ma tą 'drastyczną, niemoralna scenę' więc licze na Twoją oryginalność. Nie zaszkodzi odrobine brutalności, ale bez przesady. Mi osobiście rzygać się chce jak czytam takie sceny, co ludziom siedzi w głowach, że w ogóle takie opisują. Soo... nie przesadź ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wolę drastyczną :) jestem ciekawa nowego szablonu i nie mogę się doczekać kolejnego rozdzialu :D
    Niech Twoja siostra mnie do Anglii zabierze! xoxo @ojda_ojda

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Ja osobiście wolałabym drastyczną scenę. Wiesz jestem osobą choć może nie widać która lubi takie rzeczy. Jeśli masz pomysł że tak powiem bardziej nienormalny to moim zdaniem to jest bardzo dobry pomysł. Uwielbiam takie nieoczekiwane zwroty akcji.

    2. Co do tego że dodasz rozdziały to bardzo, bardzo sir cieszę. Ale jeśli z jakiś przyczyn nie uda ci się tyle dodać to będę zadowolona nawet z jednego miśku :)

    3. No ja też nie mogę się doczekać. Tylko że na telefonie go nie widać. Ale jako będziesz dodawała to przeniosę się na komputer

    4. No to jest normalne. Trzeba trochę tego czasu z siostra posiedzieć. I uwierz że na pewno nikt nie będzie miał ci tego za złe :)

    5. Ja jeden z tobą na bieżąco dopiero od 19 rozdziału i bardzo żałuję że nie od początku. Każdy będę komentowała i mam nadzieję że nie będą cie zawodzic. I nie przejmuj się wiem że one motywmotywują ale jesteś wspaniała tak jak twoje opowiadanie.

    @iloveirlandNH

    OdpowiedzUsuń
  9. może być drastcznie ale musi się dobrze skończyć ! ;) i żebym nie musiała długo czekać na kolejny rozdział :D jesteś genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Więc tak: jakkolwiek nie potoczyłaby się akcja, wiem, że będzie to świetne. Jeśli chodzi o mnie, trochę 'drastyczności' (jest takie słowo? XD) może się przydać, ale pod warunkiem, że po zakończeniu opowiadania (do którego, mam nadzieję, jeszcze BARDZO BARDZO daleko) nie wpadnę w depresję, tym bardziej, że już i tak jestem zrąbana...
    W każdym razie, ufam Ci bezgranicznie i wiem, że będę zachwycona, jakkoliwiek nie potoczyłyby się wydarzenia
    Twój Kociak ♡
    @_Silver_Tiger_

    OdpowiedzUsuń